KLIK

GOMOFM : MINTA LAGU

SALAM SAYANG SEMUA: Menunaikan permintaan lagu yang diminta oleh pendengar,kadang-kadang memeningkan.Apa lagi jika lagu yang diminta itu lain dari yang lain dan memang tak pernah kita dengar.Pagi tadi, lagu permintaan yang akak k-poh tunai ialah dikir barat bertajuk SAPO DALE JAMBE ( siapa dalam jamban)! Memang lucu lagu ni...... JOM sama-sama kita dengar :
p/s :lagu ni bukan loghat Kelantan tapi loghat Pattani.Tapi boleh paham jugaklah... hampir-hampir sama.Kepada yang tidak faham tu... buat-buat faham jer lah yaaa...Oh yaaaa kepada anda yang ingin meminta lagu,bolehlah isi pada kotak minta lagu di wijet radio gmofm.

2 comments:

Belalang hijau Perisik said...

awat unik sangat tajuk lagu tu? :P

torus turus said...

hahaha.. nk tergelak dengarnya.. mcam2 la, asal jadi lagu kan.. wakaka..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.