KLIK

NAK TENGOK BAKAL MENANTU AKAK K-POH TAK?

SALAM SAYANG SEMUA: Ha... inilah bakal menantu akak k-poh... untuk anak sulung akak k-poh yang baru balik dari luar negara.. Hmmmm... kalau dah jodoh tu... tak ke mana... InshaAllah.. bulan 8 nanti, mereka akan bertunang. 
Akak k-poh sedang menyarungkan cincin pada Rose Nazihah semasa majlis merisik di Gombak, Selangor.

13 comments:

m.u.l.a.n said...

ohh tahniah... ni yg melbourne punya ke? bila kenduri jgn lupa jemput ya.. hehhe...

p[A]n[A]d[O]L said...

wahhh! tahniah akak..
x lama lg, dpt menantu.. :)

torus turus said...

ececeh mama.. xlama lg dpt menantu la dia.. cantik plak tu.. kih3....

Mia Liana said...

wahhhh manis orangnya.... lepas dapat menantu tak lama lagi dapatlah cucu ya kak pah...

Cik Tie@Akak said...

selamat bermenantu la kak..tak lama lagi pasti bercucu pulak...mesti seronok kan kak??

Arya Putra said...

Wiiiiiwiiiiiiittttttt...=D

puanbee said...

Tahniah kak pah , kemain menantu comel ...

psst : dia tau tak kakpah penulis blog ?

kpah k-poh said...

terima kasih bee... Bakal menantu kpah ni pun blogger jugak.. heee

Ini Kisah Tia said...

wahhh .. seronok tak? hehe

MulutPayau said...

tahniah kpah...comel bakal menantu kpah...

kpah k-poh said...

sama-sama semua...

Chenta Eyfa Najibrz said...

Alhamdulillah..Congrats mama pah..huhuhu..melepas sudah..hahaha.tomey2 bakal menantu

syiela said...

tahniah kak pah.. comel bakal menantu.... mesti kalut dengan persiapan pulak lepas ni

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.