KLIK

PERTUNANGAN ABANG IWAN DAN KAK ROSE (25/8/2012)


CINCIN TERSARUNG TANDA PERTUNANGAN SUDAH TERMETERAI



 ABANG IWAN DAN KAK ROSE, SAMA PADAN...


MERIAH SUNGGUH HARI PERTUNANGAN... LAYANAN ISTIMEWA DARI ROSE DAN KELUARGA... TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK...


p/s: yer.. yer.. kan dari dulu lagi akak k-poh dah kata yang akak k-poh ni macam cina....heeee...

3 comments:

qasehraihan said...

tahniah untuk mereka..
selamat hr raya kak..

entry gambar raya kita ni..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/entry-gambar-qasehraihan-julung2-kali.html

Scarlett O'Hara said...

Moga kekal bersama hingga jadi suami isteri dan ke akhir hayat.

m.u.l.a.n said...

tahniah..!!! moga kekal abadi..!!

Salam Aidilfitri & Maaf Zahir Batin Kak Pah..!!

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.