KLIK

SAYANG CIKGU KETAT-KETAT | RAFINAMIMI

Salam sayang.. Sebagai memenuhi permintaan penulis novel ini, akak k-poh sertakanlah sekali gambar akak k-poh bersama novel SAYANG CIKGU KETAT-KETAT. Dulu, akak k-poh ada buat entry pasal novel ini yang akak k-poh terima secara percuma dari penulis,tapi masa tu akak k-poh tak bergambar dengan novel ini... al-mari maklumlah.. akak k-poh ni.. kan... pemalu... keh..keh..keh...  
p/s: kepada yg belum lagi memiliki novel ini, silalah mendapatkannya di kedai-kedai buku berhampiran anda...SERIUS... terbaikkkk.. anda tidak akan menyesal !!!!....

6 comments:

Mia Liana said...

wahhhhh jadi duta novel ya....

p/s: rindu kat kak pah..

djkakpahGomofm said...

miaaaa.. rindu mia jugak....

Mrs.Yie said...

kak pahhhhhhhhhhhhhhhhhh....i like it..tapi..kenapa tutup muka? huh....

djkakpahGomofm said...

hok alooohhh mimi... kpah nak buat gimik jer...hahahaaaa....

m.u.l.a.n said...

alaaa... nape sorok muka...

djkakpahGomofm said...

mulan ni... dia pun sorok muka jugak.. heeee....

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.