KLIK

MAKANAN UNTUK KESUBURAN WANITA DAN LELAKI

 AISKERIM untuk  kesuburan wanita.Ini merupakan berita baik bagi mereka yang telah berkahwin.Bagi yang bakal mendirikan rumahtangga,info ni mungkin berguna kepada anda di kemudian hari.Berdasarkan sebuah kajian yang dilakukan oleh sekumpulan pakar pemakanan dari HARVARD,Amerika Syarikat,mendapati amalam memakan aiskerim setiap hari mampu meningkatkan kesuburan seseorang wanita untuk hamil. Hasil kajian itu turut mendapati wanita yang tidak gemar memakan aiskerim mempunyai risiko kesukaran untuk hamil sebanyak 8.5 peratus. 
akak k-poh kata: saya suka makan aiskerim....

 Sekiranya aiskerim bermanafaat untuk kesuburan wanita,maka tomato,tembikai dan anggur tidak kurang pentingnya untuk lelaki.Hasil penelitian sekumpulan pengkaji dari All India Institute of Medical Sciences,India, mendapati tembikai,tomato dan anggur berupaya merangsang dan meningkatkan tahap kesuburan lelaki.Ini kerana buah-buahan tersebut memiliki kadar provitamin A dan karotenoid yang diperlukan untuk untuk proses kesuburan.

akak k-poh kata : cepat-cepatlah pegi beli tembikai,tomato dan anggur!

sumber: harmoni 

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.