KLIK

MASALAH RUMAHTANGGA, MENGADU DENGAN ALLAH,BUKANNYA DENGAN PESBUK..

Status blur..... ORANG lain punya masalah.. aku pulak yg kena tempiasnya... Bagus..bagus.. GADUH LAKI BINI kat pesbuk, .... MALU lah sikit.!!!  MANA pergi rasa hormat?? Kalau LAKI kau tak nak dengar... cari ALLAH..YG MAHA MENDENGAR.. mengadu dengan NYA, kerana itulah KEKASIH YANG PALING SETIA..  BAGUSlah sorok lagi status.. ITU MACAM NAK PERBODOHKAN ORANG, TAPI HAKIKATNYA ,...........................LU pikirlah sendiri!!!!  sekian: salam dari MINAH KEPOH..  ( siap bagi gelaran kat aku lagi tu... sorrylaaaa aku memang kepoh.. tapi aku hormat orang tua..aku hormat budak-budak, aku hormat semua makhluk ALLAH)

2 comments:

intanfirdaus247 said...

Kakpah , amboeh, marah benor hari ni..hehehe..sabar2...:) tp betul juga , masalah laki bini x payah duk kepoh kat fb, nanti satu dunia tau kan hal dalam rumahtangga

Mrs.Yie said...

apo kes ni?????

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.