KLIK

KOLOGEN ADA KESAN SAMPINGAN TAK?

Kologen bagai.. Ramai yang dah mencuba.. Anda dah cuba ke? Akak k-poh ni, nak kata perlu sangat ke kologen tu.. Tak ler sangat sebab dan cun melecun ni hahaaaa janganlah ada yg termuntah pulak..
Ok..ok.. Akak k-poh dah pun mencuba,ada laaa dah dua bulan. Cuba yang kaler kuning tu, kesannya? Memang nampak kesanlah..walaupun akak k-poh tak minum hari-hari. Seminggu tiga kali jer...
Jadi.. Apa kesannya? Setakat ini kesannya hanya pada kulit badanlah... Jadi lembut ( rasanya selama ni tak de lah keraspun ).. Entah ler.. Mungkin orang lain lebih bernasib baik..mendapat hasil yang memuaskan. Tapi suka jugak ler tgk kulit kat tangan ni macam gebu jer..( dulupun gebu jugak cuma kali ni lebih gebu gebas hahahaaa).



So sekarang ni akak k-poh nak guna yang kaler purple pulak. Gred AAA gitu.. Kot lebih berkesan dari yang kuning tu. Yang ni dari Semporna SABAH. Kita tengoklah macam mana yer..kot akak k-poh boleh menjadi 'jelita dan menawan dan kembali muda'.. (sila meluat hahahaa)
Katanya..kata siapa yer.. Ishhh kata org yang jual tu lah.. Errr bukan dia kata tapi dia tulis.. Memang ada kesan sampingan seperti gatal..dahaga..kering..sebab proses penyembuhan. Selepas dua tiga hari..dah ok.
Masa akak k-poh duk mengoogle tadi, terjumpalah pernyataan ini.



Sila besarkan mata anda untuk baca... (klik utk tumbesaran) So anda nilai sendirilah yer... Bagi akak k-poh.. Tetap jugak nak guna kologen tu.. Sebab kologen ini dari rumpai laut yang tidak tercemar... Dan
pastikan dari Semporna SABAH, kalau dari tempat lain,Akak k-poh tak berani jugak.



Yang ni pun akak k-poh cilok dari google. Sekali lagi besarkan mata anda untuk baca.

P/s: pilihan di tangan anda...

- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

D'NAZ said...

kaklong ..baru je bli dari farmasi baru2 ni...x tahulah kesan nye..apa...
rm 5 sebungkus....

Puan Bee said...

ye ke ? nak tahu kena hantar sample ke kkm le .. tapi kan bahan semulajadi ni tak bahaya , ikan pun makan collagen tu .. ikan lg kecik kan .. kalau gitu ikan dah mati le

diana said...

tak pernah cuba pun..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.