KLIK

VCO: JOM TRY YANG INI PULAK

Sebagai pengguna setia minyak kelapa dara, kpah nak try yg jenama ini pulak. Kpah tertarik untuk menggunakan VCO keluaran ini,bukan kerana harga tapi kerana cara pembuatannya. Kpah baru saja bertukar dari cecair kepada kapsul, tapi ternyata yang kapsul tidak memuaskan hati kpah. Bukan yang kapsul itu tidak berkesan... Ianya berkesan juga seperti yang cecair.. Tapi mungkinlah disebabkan kpah dah setahun lebih mengambil VCO jenis cecair, maka rasa tak puas kalau telan yg kapsul.
Jadi, apa perbezaan VCO ini dengan yang lain? Bezanya, menurut AIN ( yang baik hati dan cantik manis tu), bila kita oder,baru mereka proses,bermakna kita dapat yang fresh! Dan lagi, ayah Ain akan bacakan doa pada setiap VCO yang kita oder. Hebat kan? Maknya proses, ayahnya bacakan doa ( belajar di darussyifa') dan anaknya menjual.
Satu lagi, menurut Ain, rasanya tidak lah terlalu berminyak. Tapi bau tetap ler macam kerisik.. Yer lah..dah kelapa..mesti ler bau kelapa...heeee....
Ok lah, anda baca sendiri lah dibawah ni, kpah dengan bangganya mengkopi-pes dari blog Ain. Maaf tak dapat nak letak link. Tapi jika anda berminat, boleh ler hubungi no yang tertera. Uitttt jangan nak ngorat... Ni bisnes keluarga... Makpaknya join sekali....bisness sms only... Orait...



Assalammualaikum..


saya disini ingin promosikan product minyak kelapa dara ataupun Virgin Coconut Oil (VCO).. kepada sesiapa yang pernah mencuba dan pernah makan minyak nie, meh laaaa try product kami.. minyak asli.. 100% suci dan bersih.. TULEN.

minyak nie FRESH. bila order baru saya process pembuatan product nie.. minyak nie sama je macam minyak yang selalu kita makan macam capsule yang softgels.. cuma yang nie dalam cecair.. actually bila kita makan minyak nie takde rasa mual pun. rasa dia sedap & terasa manis dihujung-hujung lidah..


cuba lahhh. ^__________^



RM 15(100 ml)Minum & Sapu seluruh badan & Muka
sesuai untuk LELAKI & WANITA

kalau berminat PM di..
FB: Mata Petunjuk (Ain)
OR
WHATSAPP ME ON : 013-5122106




keistimewaan minyak kelapa dara :



Mampu menghilangkan jerawat dan bintik-bintik hitam.
Melancarkan sistem penghadaman.
Melicinkan kulit & melembutkan kulit.
Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik.
Menghasilkan tenaga dengan segera.
Jika di sapu minyak kelapa dara akan membantu membentuk hambatan kimia pada kulit. untuk mengurangkan infeksi dan mencegah garis garis halus.
Mengurangkan gejala psoriasis, eksim dan dermatitis.
Melembut dan mengurangkan kekeringan serat kekenduran pada kulit.
Memberi perlindungan dari sinaran ultraviolet.
Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental.
Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin dan asid amino.
Melancarkan sekresi insulin dan pengaliran glukosa dalam darah serta mengurangkan risiko kencing manis.
Mengurangkan stress pada pankeas dan sistem system enzim dalam tubuh.
Meningkatkan penyerapan kalsium dan magnesium untuk tulang dan gigi yang kuat serat melindungi diri daripada serangan osteoprosis.
Mencegah risiko sakit jantung.

- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

sud@is said...

banyak sungguh khasiat ya kpah, rasa nak try juga

Bunda_nora said...

memang banyak khasiatnyer..

kpah k-poh Sharifahnor said...

Cuba laaaa.... Mmg bayk khasiat.. Kpah guna utk tairod..Alhamdulillah... Hormon tairod kembali normal.

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.