KLIK

DEEJAY CORNER | DEEJAY JEMPUTAN | MUTIARAFM | PULAU PINANG

DEEJAY CORNER | DEEJAY JEMPUTAN | MUTIARAFM | PULAU PINANG:
5 MAC 2016

Jom kpah nak sembang sikit tentang SLOT DEEJAY CORNER , RTM PULAU PINANG ni.

Slot Deejay Corner ni diterbitkan oleh Dj Azie untuk MutiaraFm. Disiarkan dua kali dalam sebulan. Sabtu minggu pertama dan ketiga. Jam 12thari hingga jam 1.

Slot Deejay Corner ni, agendanya ialah menjemput deejay2 di luar sana untuk berkolaberasi dengan Dj Azie. Satu tajuk akan diberi untuk diperbincangkan selama satu jam. Tidak lupa juga, ada kuiz tajaan TUDUNG FAREEDA Pulau Pinang. Pemenang akan menerima sehelai tudung dari penaja.

Slot Deejay Corner ni, bermula pada February Tahun 2015. Kpah merupakan DEEJAY JEMPUTAN yang pertama utk slot yg pertama. Gementar pun ada,bangga pun ada. Malangnya ketika itu,belum ada kuiz tajaan lagi.



Pada 5/3/2016, kpah sekali lagi dijemput sebagai Deejay Jemputan untuk slot Deejay Corner bersama dengan Deejay Watie. Kami dijemput khas bersempena dengan HARI WANITA ANTARABANGSA yang disambut pada setiap 8 MAC.

KETERANGAN GAMBAR :
Bertudung hijau jenama FAREEDA, ialah Deejay Azie. Dj MUTIARAFM. Yang bertopi ialah deejay watie dan seorang lagi tu, kpah lah.




Alhamdulillah ,semuanya berjalan dengan lancar. Semuga kami akan dapat peluang untuk 'bertiga-tiga' lagi, di lain masa. InsyaAllah .


~kpah k-poh ~ 7mac16

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.