KLIK

MAMAT KHALID: Hantu Kak Limah Balik Rumah

Rasanya..akak ler orang yg terakhir menengok filem antu ni. Tu pun setelah membaca komen2 positif dari blogger2 yg lain..baru ler tergerak hati akak nak pegi tengok..Ehhhh..bukan sengaja...cuma..errr..akak ni..kalau bab citer2 antu ni...lemah laaa sikit. Mana ada takut...tak de..tak de...mana ada..  




                                                            semua org kat Malaysia ni kenal siapa MAMAT KHALID ni. Dan...dan...jangan terkejut..sebab akak kau ni kenal sangat dengan cik mamat ni..Walaupun muka dia cam sombong-sombong bongkak jer..tapi dia tak begitu. Akak tau ler..sebab akak kenal dia dah lama!!! CUMA....emmmm..cik mamat ni.jer..yg .tak kenal  akak..hahahahaaaa..


kat sini kita orang menapak utk nengok wayang malam tu.Kat QUEENSBAY MALL, PENANG.Asalnya akak pegi Suarasa TV9..tapi di sebabkan tak de sorang pun muka artis ke..pengacara ke..yg ada kat situ...tu yg pegi nengok wayang tu. Nak supin pun..pitih kering doh!!!!

ini buktinya...akak pegi nengok wayang tu. bawak body guard 2 dara manis tu..yg penakut yg amat.....mana ada kita org pernah nengok citer antu..bayangkan..antu tu besar oooooo..bila nengok kat wayang!!!!..ada pun bukti tiket tak dapat lah akak nak sertakan sebab tiket tu ada dalam poket seluar abang..hahahaaaa...


Ni watak antu tu..Kalau akak nampak org cam ni pun..akak memang kata antu ler!!!! nasib baik ler dlm citer ni..watak antu  yg sebenar tu cantik bangat...Agaknya lah..kalau cik mamat khalid tu panggil akak berlakon laaa...watak apa yg sesuai utk akak??? Hmmmmm..habaq mai..ce citer..ce citer....apa???? watak "yg seperti gambar di atas??" oh...sungguh kejam!!!!...

Rasanya..tak perlulah akak tulis sinopsis citer ni..sebab semua dah tengok kot..!!!! Masa akak menonton filem ni...panggung penuh!!! orang ketawa macam tak berhenti...baru kejap diam..pastu ketawa lagi!!!! Ada yg menjerit..pastu ketawa lagi!!! dan lagi..dan lagi..hingga akhir citer tu.

Syabas En.Mamat Khalid.

11 comments:

Kayun said...

k.pah! saya suka sgt cita ni..huhuhuhuhuhu...sukaaaaa xD

Daniela said...

sis memang best citer nie kan... =)

Aizuddin Hanis said...

hehehe..cite ni seyes klaka...puas ati tgk...

Sharifah nor said...

YunYun:..Daniela:..Aizudin:...setuju2..memang kelakar dan best..!!

n.hasleena said...

salam kak pah...citenya tak takut ye...nama je cite hantu ek...:)

ctpayong said...

salam

sy tak dan lagi tengok. sume kata bagus..nak..xnak..nak..xnak..nak..xnak..free..sure nak. hampeh.

kiz said...

tak sempat nak tengok lagi laa...hujung tahun banyak keja kene bereskan...huhu..

Imzainieyzulkipli said...

cerita nie best...xmenyesal tgk..hehehe

Pendekar Berkuda said...

tak tengok lagi ni kak pah !

S.U.R.I.A. said...

ala...bila nk tgok citer nie..suma kata sedap..uwahh

farhana_aziz said...

xtgk lagi cite ni..dgr cite best.komen2 pun positif..kena g tgk ni..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.