KLIK

Biar Betul??


 
Macam tak percaya...                        
Macam tak percaya, tapi memang betul.!!!!.Lempang pipi kiri kanan pun..tak guna, buat sakit jer..sebab dah memang betul..[kot] Akhirnya dapat juga akak k-poh merasai macam mana perasaan Pendekar Berkuda bila entry beliau berada di tempat yang teratas dalam carian Google.

 Perghhh....kredit untuk My Hackers Are Here...Kalau tidak kerana beliau, tak dapatlah akak k-poh merasa. Juga penat lelah tuan pendekar berkuda yang tak jemu-jemu mengajar SEO dan KEYWORD di dalam blog beliau.


Terima kasih...terima kasih kalian..."""aaaa...apa dia?? ye lah..terima kasih juga utk ahmad albab..sibuk jer..!!!"""



 

6 comments:

Cempakamelati said...

Tahniah.

My Hackers Are Here said...

hehehe..keyword dah kena..keyword dah kena! yeay!

Aizuddin Hanis said...

huhu~~ kak pah hecker...

P/S : td nk tekan enter...then shoutbox akk die hang...so tekan byk kali..taw trus kluar skli byk..hehhe..

Che Sakinah said...

wow wow.. shoqnya... tahniah..

Tie-Ibu wawanisolehah said...

glamer akak..best2 hehe

Belalang Hijau said...

wah, hebat2...tabik sket...ngee

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.