KLIK

Bila Beruang buat lawak

Dalam banyak-banyak komen yg akak k-poh terima pasal teka nama makanan tu...rasanya yang ni lah yg paling tidak tepat sekali!!!! hahaaaaa....


Sesekali papabear nak buat lawak...kot...?????

Memang menjadi ler..lawak beruang ni...tapi betul ke lawak???? ke...memang tak tahu???? hahahaaaa...

p/s: siapa pulak lah yg nak buh telur dalam seluar!!!!!.....

7 comments:

Puanbee said...

haha bertelur dlm seluar tu lelaki lah kot!

qasehraihan said...

kakahkah...ada jg murid pemulihankat cni ek???

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/baik-hatinya-awak-tolong-tukar-dinding.html

Piasara said...

"kak pah..telur dlm seluar tu tak dak sapa2 boh..memang ada kat situ..kahkahkah.."

Mia Liana said...

tahu... ni komen dari papabear... pandai gak dia wat lawak... suka2...

::nuRuLaDHar:: said...

muahahahaaa nom 5 ta bley bla..kah3

~SYAZ~ said...

hahaha..
adooyy~
lawak lah..
^_^
celah mane siap ade universiti teknologi petronas lagik..
kih3..

Mr.Hac said...

huahahahaha! lawak giler enchek beruang tu! Hac nak gigit boleh?? :P :P :P

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.