KLIK

Blogger Kiz : aku dan sesuatu

Seperti yg akak k-poh janjikan..setiap yg betul meneka..akak k-poh akan buat entry utk dia..( teka2 tu dah tutup yaaa..) dan yg paling awal meneka ialah blogger kiz. 

Apo lah aiihhh Kiz..ekau toko boto lak..den pasti urang laen tu ngikut ekau yor!!!!!
Apo pun..den pasti dan ponuh yakin...ekau ni mmg peminat fanatik makanan siam..
tapi bukan peminat ppuan siam yor!!!






JOM lah..kita kenal2 dengan blogger Kiz...

3 comments:

Cekodok said...

ala.. i teka yang N utk nasik sekali tau.. apasal tak de.... uwaaa... majuk2

Kakzakie said...

Alahai dah terlambat dah. Tahniahlah pada kiz tu ye. Lepas ini boleh lihat blog dia pulak...

kiz said...

hehehe...teka suka2 je tu..tak der mengharap apa apa..kalau dah ada ni terima kasih lah kak pah..hehe..cekodok sabar lah eh..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.