KLIK

Jangan majuk..sabar2 dulu sayang....

Amboi..amboi.gelojoh betul budak cekodok penyet a.k.a ultramen keding nih!!!!Sabar2 ler dulu...ikut giliran masing2...jgn ler potong trip...tau...!!!! Kalau tengok kat komen tu..cekodok no 3 yg komeng..komen.. Lepas ni bagi chan kat tokey rojakpasemboq dulu...


majuk lah konon!!!!! heheheeee...

9 comments:

Cekodok said...

ngeee.. trus tak majuk dah.. hahaaha

Belalang Hijau said...

mamat cekodok nih mmg gelojoh sket...

huawawa...

qasehraihan said...

uiksss...sedap kalu boleh makan c cekodok tu kak..hehe

Dilla Nur said...

kodok tu mmg cenggitu sis...hahaha...gelojoh sket...hehe

qasehraihan said...
This comment has been removed by the author.
kella said...

majuk majuk manja tu...

salam singgah juga sini! terima kasih sudi ikut ikutan.. :)

kiz said...

cekodok mu cekodok ku jua..huahua

qasehraihan said...

uikssss...sape hantar komen tnya ketiggalan keteapi, lori cmtu kat atas tu???uwaaaaaa!!!

serius..bkn sy send tu...klu x sy xbahasakan diri sy dgn namanya...ayoyoyoy..parah..hehe

qasehraihan said...

ok kpah..saya dh delete komen yg bukan sy hntr tu...
nk g piat tlinga org yg guna akaun sy ni..hehe

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.