KLIK

Blogger Cahaya Cinta Ilahi : Kerana Dia Yang Bertinta


 Ulang siar...
Terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger yang memberi "maklumat" sehingga terjumpanya gadis blogger cci...Ehhhh..jangan ler cakap muka tak malu...tapi cakap ler malu-malu kucing..meeeooowwww!!!!

Sebab tuan punya blog dah mengaku..maka kenalah akak k-poh bikin entry...macam biasalah..nak kena gali2..selongkar2..kat blog cci...

Gadis yang menanti anda sebaik saja anda melangkah masuk ke blog cci.Sebelum anda melangkah lebih jauh mengenali cci, anda perlu baca "watikah" dari cci ini dahulu...""Mari kenal saya..Blog ini mengisahkan tentang apa yang cahaya rasa - dengar - lihat - dan apa yang berlaku pada diri cahaya ini - kalau tak suka baca blog ini sila tinggalkan page ini SEGERA !! tq .)""
Hamboi !!!!!!...."SEGERA" tu....Ehhhh..jangan ler macam tu..cahaya gurau-gurau jer (tapi tegas tau..)..ok..ok..kita "peace"...hahaaaa..""Jomlah ramai-ramai ikut cahaya..blog cahaya best tau..simple jer..kaler pun tak sakit mata..sangat sesuai untuk bacaan umum dan juga mesra warga rabun..oiiiiitttt terasa-terasa..."" Ingat..hanya klik di sini..anda dibawa ke destinasi pilihan anda..http://wwwcahayacintailahi.blogspot.com/

6 comments:

qasehraihan said...

jom kak..sama2 g umah dia..hehehehe


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/masa-yang-sesuai-bagitau-mak-yang.html

kpah k-poh Sharifahnor said...

jom qaseh..siapa sampai dulu..dia bancuh teh...ok...

CahayaCintaIlahi said...

wah2.. ekspress btul la akak ni .. hehe tq kak.. malu2 kucing da ni ngiauu hehe tq ekh .. simple tp padat.. smg kte akan keep in touch..yeah. tq.. :))

kpah k-poh Sharifahnor said...

sama-sama dik..idea dah ada..tu yg cepat tu...

Puan Nurussalwa said...

klik ke sana~

mommylavender said...

salam petang chepah...terbaik sememang dari chepah kite ni..live dari dapur lagi.hee

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.