KLIK

Blogger Cik Tam@ira : SI ITAM MANIS


Blogger itam-itam si tampuk manggis ini..kalau di shoutbox dikenali sebagai "ira".
nengok pada tarikhnya..memang lama ler adik blogger ira ni menunggu giliran. "terima kasih di atas kesabaran anda...sebarang kesulitan amatlah dikesali" Selepas tersiarnya review ini..sebarang surat menyurat adalah tidak dilayan...email akan dipertimbangkan..!!!! heeee...gempaq!!!!

Bukan kebetulan...tapi suratan...blog adik ira akan berada di entry akak k-poh kali ini.Terima kasih kepada blogger yang "tidak dapat dihubungi" itu. Sepatutnya, memang blog ira yang akan menduduki carta kali ini..tapi esok..bukan hari ni...gitu..

Berbalik kepada blogger ira ni...follower saja dah lebih dari akak k-poh...ni yg akak k-poh geram nih!!!!...sebagai seorang student..akak k-poh percaya blogger ira tentu hadapi masalah untuk update blog...kan. Ehhhh....ok  lah tu..sebab..pelajaran itu lebih utama. Blog pun utama jugak sebab boleh kurangkan tekanan...kan..Sebelum bloggers semua yg membaca entry ini berpusu-pusu ke blog ira ni...sedikit pertanyaan dari akak k-poh.."kenapa guna nama si itam manis??" Apa-apapun jom..Heboh...errrr..jom layan blog ini : http://eiraakayoh87.blogspot.com/




7 comments:

qasehraihan said...

waaaa......rajin akak ni..tabikk..hehe


sbb dia itam manis x???

Puan Kutu said...

tgok picnya tak la nmpk hitam..manis tu ada la..tp skang pic semua edit..yg kelam pun bley nmpk gebu.tak tau le yg hitam manis kot empunya blog..hehe

Cik Itam @ ira said...

tengz akak.. td xleh on9 ad discussion group.. hehehe

sebab ape pilih si itam manis ye kak...

jawapan die cam ni...


sebab saya ni paling gelap antara adik bradik..

n mak slalu je cakap cm ni "itam2 anak mak ni, ade jugak manis nyer" hehehe

2 yang letak si itam manis 2..

kiz said...

aku hitam gak..tapi itam buntut kuali..huhu

kpah k-poh said...

kalau buh putih melepak nanti..org kata eksen pulak...kan..

mrs.sabri said...

oh..ira rupanya..baru lagi kenal ira ni.. :)

Cekodok said...

mama pah ni.. adeh.. rajin btollll

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.