KLIK

Hikayat Merong Mahawangsa (Official Bahasa Malaysia Trailer)


Cuma nak bagitahu...cerita ni akak k-poh nak pegi tengok..!!!! Tahniah KRU..
Tayangan 10 mac 2011

7 comments:

mrs.sabri said...

saya memang suka cerita2 mcm ni kak..ala2 lord of the rings gitu kan..hehehe..memang tabik spring la kat kru..terutama sekali yusry.. :) bangga wooo....

kpah k-poh said...

akak pun suka...tunggu nak pegi tgk..

qasehraihan said...

wah sukenya kakak saya bedua kt ats ni dgn cerita ni ek???hehe

nanti kita g tgk jg la..
org berjiwa pendekar mesti suka citer gni kan kak..ajakla adik akk tu..

Wyna Nubies said...

cerita epik mmg menyeronokkan <3

Cik Yana said...

Cik Yana pun tak sabar nak tengok cerita ni! Excited tengok making of die. Cayalah KRU :)

kpah k-poh said...

akak tengah tunggu kot ada "peminat" yg nak belanja...area penang saja noooo....hahahaa..

papabear said...

baru tau yg hikayat merong mahawangsa ni cerita orang melayu lawan roman... ganas tuh...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.