KLIK

AKAK K-POH PEMENANG BERTUAH !!!

Entry mengejut sikit ni...melangkau entry review blogger..heeee...nantikan selepas ini..siapa pulak yg kena..!!!! lepas dah dapat hadiah..baru boleh post entry..betul tak blogger lucu??

Anda tengok jer lah..akak k-poh menang dalam diam jer tau...Hadiah top up rm5..Bukan hadiah yg jadi nilai...tapi silaturrahim tu yg penting....Betul tak?? jadi sebagai langkah seterusnya..anda cuba jenguk blog ini..ingat...hanya dengan satu klik saja tau..http://lucudanmenarik.blogspot.com/

8 comments:

m!sZ zAL!nA said...

s0bsob~xpernah bertuah join ga n contest :(

Arya Putra said...

tahniah! boleh belanja Hac KFC! hehehe!

kpah k-poh said...

m!s : akak pun tak pernah menang...

Hac : jom lah kalau stakat KFC..boleh aja..

Liza @ Adzriel AB said...

Alhamdulillah rezeki tu kak..

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/untung-juga-rajin-mengomel-ni.html

papabear said...

tahniah kak pah. murah rezeki. majulah sukan untuk negara!

kpah k-poh said...

papabear: majukan top up ler...

kiz said...

tahniah...

kpah k-poh said...

kiz: terima kasih..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.