KLIK

MARI KITA LIHAT SIAPA YG KENA..

Akak k-poh nak tanya..."buat" apa kat sini pulak?? tadi "buat" kat mana??? haaahahaaaa...
Macam tahu-tahu jer..!!!! alaaaaaa...kalau dah buat...mesti "kena" punya..!!!! hahaaaa..

Jari ke yg buat..??? Buta betul jari tu yaaaa..Sebab nak cepatlah tu..!!! ye tak??

control macho..!!!!!..kesian hackers pun kena...!!!!..................!!!!!!

10 comments:

Arya Putra said...

yeah!
itu dia!
kena dah sekali..argh!!
ingatkan abgteror aje yg kena..
hahaha..lain kali tak nak blogwalking ke sini...bwek~

mommylavender said...

Ooo die sudah kena..mari kite tepuk tangan ramai2~heee...prappppp pappp~ salam petang chepah mangi2...

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Qehqehqeh..terlajak kapal bule reverse..terlajak 'taip'ing..sendiri mau jawab daaa..:D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Haahhaaa org pro pun boleh kena...

kpah k-poh said...

Hac : jangan lah merajuk...susah nak pujuk..tau..!!!

kpah k-poh said...

mommy : kalau anda gembira tepuk tangan...heeee..gumbira..!!!

Sufeenan : best tu istilah "taip"ing...

BSB : org pro lah yg selalu kena..sbb dah pro...heee

Belalang Hijau said...

hahaha itu dia

hac yg boleh tahan kelakarnya...

Arya Putra said...

@ Kak Pah hac tak nak bw sini lagi dah..

@ Belalang mana tau ni? hahaha.. =D

kpah k-poh said...

Hac : merajuk lagi.....nanti nak pikir mcm mana nak pujuk..hmmm

Belalang : tu lah belalang...akak ni asyik kena sakat jer...

PReDicToR said...

hhahhahha...i like

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.