KLIK

BILA TEH "O" AIS AHMAD ALBAB CUKUP-CUKUP MASIN

Duk saja-saja ni teringat pulak kisah husband akak k-poh yg terminum teh o ais..terlebih masin..!!! Ini berlaku kat tempat kerja dia lah..  Bos..ini u punya air order tadi.. ok..ok..terima kasih...( sekali bila hubby minum...)..Wey..ini teh u..mana beli? Banyak sedap.. Kantin..bos. U mari try minum..ini teh tak dak orang lain boleh bikin punya...u mari try..Banyak sedap.. (minum ler mat bangla tu..sbb bos dah suruh..heee)...yerkkk..masin bos..!!!  Tau masin aaa...u mari ikut saya..pegi kantin..  Assalamualaikum..bang.. teh o ni..tak boleh nak minum...tak sedap.. Ishhhh..abang duk meniaga teh ni dah dekat 20 tahun..tak dak lagi org yg berani komplen teh  ni tak sedap.. Kalau abang tak percaya...abang try ler minum..  ( sambil menuang teh o..sambil mulut membebel tak puas hati dgn hubby..)  Jeng..jeng..jeng..sebaik saja teh o tu masuk ke mulut..lum telan pun..Yerrkkk..awat masin nih!!! Woi..bibik..hang pi buh garam apa kaaa.. dalam teh o ni?? Maap ler..nooo...abang ganti balik teh o ni..naaaa..abang pi bancuh lain.. Tak pa..tak pa...( sambil blah dari situ) Bos..apa sal u tak da mintak duit? Tak boleh kaya laaa..itu teh o satu bungkus pun mau mintak duit balik...ka? orait..orait..bos.!  (untung ahmad albab suka cerita-cerita..sembang-sembang...boleh gak buat entry..heee)     

3 comments:

Scarlett O'Hara said...

Tukang buat air tu rabun kot ak Pah tak kenal gula dgn garam.

puanbee said...

adoi tak dapat bayangkan minum air masin ..

Yan said...

hee..hee. lawak pagi hari lah ni ye..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.