KLIK

Gara-gara Si ZEN !

"menunggu kedatangan mu,amat perit bagi ku..ZEN...Meskipun aku menanggung kesakitan..keperitan yg mencengkam..namun aku sabar..ZEN. Sebab aku tahu..untuk memiliki mu..bukan jalan yg mudah yg perlu aku ambil..ZEN...yaaaa..bukan mudah..!!!!..Makan ku terganggu..tidur ku juga terganggu..Ini semua gara-gara siapa?..cuba jelaskan pada ku!!!!..Ohhh...sehingga sekarang..perit pedihnya masih terasa....."
"Oh tidak ZEN....aku tak bisa beri izin pada mu untuk berlama-lama dengan ku.Cukup untuk dua bulan ini saja..Mungkin kau tidak tahu..perit pedih ku selama empat bulan sebelum kedatangan mu !...."
"Dua bulan ini saja..ZEN..masa untuk mu bersama ku...Aku harap kau sempat untuk menyembuhkan ku...kembali menceriakan ku...."



Berbaik2 lah dengan mereka juga..yaaaa..ZEN...errr...ZENPROOmeprazole....Ini aku kenal kan rakan2 mu yg setia selamanya hingga akhir hayat ku....Tiada yg melayu...semuanya berbangsa Inggeris...THYROSIT,PERINACE,NIFEDIPINE dan akhir sekali..juadah selepas makan...CALCIUM LACTATE.

Posted using BlogPress from my iPhone

9 comments:

Mrs.Yie said...

jaga kesihatan baik2 kapah :)

kiz said...

den harap copek la sihat yo kak pah..

qasehraihan said...

wahahaha..ingat apa td..
jaga kesihatan kak..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/gambar-perkahwinan-penjaga-gol.html

kpah k-poh said...

terima kasih semua...

HAZWAN17 said...

semoga baik-baik saje kak.....

Kak Aya said...

ubat ni untuk sakit apa, kalau tak keberatan untuk bagitau.

apa2 pun semoga akak sihat selalu dah paling penting happy sokmo

anggunpesona said...

banyaknya ubat. Tgk pun boleh pening. Moga rajin makn ubat supaya sihat selalu.
Tima kasih singgah diblog saya pesonamerahjambu.blogspot.com. juga untuk nasihat tu..

MULAN said...

laaa... kesiannya kak pah... makan obat & take care ya...

puanbee said...

banyak nye ubat bee nk jaga kesihatan jugak nih tk nk makan ubt byk2 huhuhu

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.