KLIK

Mengarut jer.!!!

Entry sebelum pergi kerja...sambil2 makan mee goreng yg dah sejuk..bergandingan dengan nescafe panas satu mug...otak ni ligat bepikir..
pikir apa?...
apa nak masak tengahari ni?
bukan...
abis tu?...beskut apa nak kena buat hari ni?
pun bukan jugak?
pikir..kenapa kucing jantan aku tak balik2 dari semalam?
ehhh..tak jugak lah...
abis tu apa oiiii !!!!!!
(kejap aaaa..nak tambah mee sikit lagi)
Akak k-poh sedang pikir...ENTRY APA NAK TULIS HARI NI ????....
ada yg boleh bantu?
mengarut betul ler..!!!!!



alaaaaaaa....senyumlah
sikit..nama saya ALONG...!!!


Posted using BlogPress from my
iPhone

7 comments:

blog-tips-kurus said...

akak balik masak tengah hari ke?
ape kate pos ke ofc saye sikit? tq bebeh..! :-)

Mrs.Yie said...

sekali sekala mengarut ok apa..entri saya pun selalu gak mengarut dan merepek x tentu pasal..hehehe :)

Isteri Encek Bard said...

hye along comel lah along

Anjungsena said...

Cerita pasal makan mee...yang boleh menambahkan kaloriiii...ok tu..makan untuk sihat..sihat untuk makan....boleh ka kak pah?

Kak Aya said...

perkara biasa kalau mengarut mcm ni..saya pun selalu mengarut merapu meraban

anggunpesona said...

Merapu bawa bahagia. Ok le tu....

Piasara said...

"dah ada blog..itu ler dok pikir hari2.kalau dulu pk nak masak apa,nak masak apa...itu jaa..(dan lain2..byk lg nk kena pikir..)"

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.