KLIK

" SEGMEN | SELAMAT HARI BAPA / WAN CIKGUMUZIK

akak k-poh terpanggil pulak..dah cikguwan jerit-jerit kat sbox tu.. untuk menjoinkan diri dalam segmen anjuran Wancikgumuzik ni..segmen selamat hari bapa... mulanya akak k-poh sangsi jugak nak join..sebab akak k-poh dah kematian bapa...tapi bila akak k-poh baca segmen dari mimi..mrs.yie...yg menujukan hari bapa ni kepada suaminya...jadi akak k-poh pun ikutlah macam mrs.yie tu. Ok lah..kan..cikgu wan ahlil musssiiikkkk..!!!  mula-mula tempek poster dulu:
akak k-poh pilih poster yg ni..  Kemudian...sedikit ucapan bersempena hari bapa..:  "Maaf ler u all...akak k-poh ni bukan seorang yg romantis..akak k-poh bukan jenis Nur Kasih..Nora Elena..Ayat-ayat cinta..!!! akak k-poh tengok cerita Juvana heee... Jadi akak k-poh tak pandai nak bermadah puitis.."  Jadi ucapan khas akak k-poh kepada suami akak k-poh ialah.. TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJADI SUAMIKU setelah aku bertungkus lumus memikat mu dulu....TERIMA KASIH DI ATAS KESABARAN MU kerana mendapat isteri yg tak pernah serius..sempoi..cepat merajuk...kerap sakit....TERIMA KASIH UNTUK SEGALA-GALANYA..malam ni belanja makan..boley..??

Uhhhhh...susah betul nak cari gambar hubby akak k-poh yg tersenyum...SELAMAT HARI BAPA...SAYANG..huk..huk..huk..batuk lah pulak..errrrrr....     Sekian..

6 comments:

Mrs.Yie said...

hehehe..ni mesti masa muda2 dulu suami kak pah ni hensem tahap seratos..tengok je la senyumannya..hihihi :)

wan_cikgumuzik said...

thanks join segmen cikgu... hehehhehe...

caya lah kak pah..!!

puanbee said...

jiwang jugak tu hahaha...

Pendekar Berkuda said...

bila tengok orang senyum macam ni...kita pun rasa macam nak senyum sama... hahahaha...

KRIM SALAM SELAMAT HARI BAPA UNTUK BELIAU YA KAK PAH....hehehehe...

pneumedic said...

wah..mcm dekat taman anggur tasik beris je..kat mane ni..mcm knl la tmpt nih...

MULAN said...

untung suami kak pah...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.