KLIK

Muka kartun?

kenapa org suka lukis muka kartun?.....



muka kartun dari kad raya kiriman puan bee...




muka kartun dari kiriman kad raya Lina Land....

Anda suka muka kartun?....akak kpoh pun suka buat muka kartun!!!! Jom
lukis muka kartun..!!!!



maaf ler...akak kpoh tak pandai melukis....heeeee...

9 comments:

syiela said...

hak..hak.. ada tahi lalat manis lagik

NURUL AINI NORAZMAN said...

bile ada gmbr kartun nmpk comel skit kak,.hehehe =p

Kak Imun said...

Salam Aidilfitri, kak poh. Hehehe...nampak kiut gitu, ada tahi lalat.....:D

kiz said...

selamat hari raya kak..aik cam ada tahi lalat je muka kartun yg akak lukis tu.

MULAN said...

comel sangat tu... campur tahi lalat tu jugak..

Puan Kutu said...

haha kutu pun suka..org yg suka lukis tu mgkin ceria dan kelakar orgnya..:)

MulutPayau said...

kartun tu mmng cute....

Scarlett O'Hara said...

Time menanda buku budak2, saya suka lukis muka kartun.Ikut moodlah.kalau suka, muka senyum.Kalau marah atau geram sebab budak2 jawab cincai, saya lukis muka marah.Setakat ni berkesan.Tahun depan nak order cop getah muka kartun.

MOK&SONS said...

comel la konon kalo lukis gambo kartun tuh..slalunye yang pompuan2 la.. :D

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.