KLIK

LAGU UNTUK "UDIN" SEDUNIA....(khasnya kamaruddin)

ANAK BUJANG AKAK K-POH SHARE KAT PESBUK..MENTANG-MENTANG LER ABAH DIA NAMA "UDIN" JUGAK....HMMMM..ANAK..ANAK..ALAHAI...JOM LAH GELAK-GELAK HILANG STRESS..!!!!

8 comments:

MulutPayau said...

Alaaaa kpah...line slow sngat malam ni..tak boleh dgr lagu tu...

kiz said...

haha...udin..kawan den pun ado namo tu...udin kunyit nama digelar.

tnZackJ said...

ingatkan lagu untuk tok mudim

kpah k-poh said...

dah abah dia nama Kamaruddin..tu yg dia share tu....

kakngah said...

makin femes dah udin ni...
:P

MULAN said...
This comment has been removed by the author.
MULAN said...

alaaaa... dlm kelorga saya kurang nama udin..

Scarlett O'Hara said...

Kat sekolah ada sorang nama Udin.Ligatnya bukan main.
ps:Tiba-tiba teringat seseorang bernama Nazarudin Zakaria.Di manakah kau?

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.