KLIK

NAK BERCUTI DI BANGLADESH?




Dialog pagi dari STUDIO K-POH jika anda baca waktu pagi,akan bertukar kepada dialog tengahari jika anda baca waktu tengahari dan seterusnya lah tergantung kepada waktu mana anda membaca entry ini....wookkeeyyyy..!!!

 'beskut raya yang abang bawak kat tempat kerja hari tu dah abis?'

 'dah..abang bagi kat anak angkat abang'

 'hah..!!! bila pulak abang ada anak angkat nih?..sapa dia..? budak mana?'

 'budak bangla yang kerja dgn abang tu lah'

 'aiikkkk..dulu panggil anak buah..skrg dah jadi anak angkat pulak?? pasni jadi menantu..(choii)'

 'dia ajak abang pi bercuti kat Bangladesh..'

 'ngarutlah abang ni'

 'dia kata kat Bangladesh belanja murah..kalau ikut duit sini..mewah oooo'

 'dah tu ramai-ramai yang puak bangla tu mai malaysia tu apa hal?'

 'depa susah cari duit kat sana...'

 'abang ni senget tau tak..ada pulak nak bercuti di Bangladesh..'

 'dia kata bayar tambang je.,..pastu duk kat rumah dia..'

 'ngarut..tau tak..'

 'kat tempat dia tu,semua orang Muslim..orang Islam macam kita..'

  'ye laaa..abis tu..'

 'makan tak susah ler..sebab dah orang Islam..mesti makan yang halal..'

  'ginilah...abang pi lah bercuti kat Bangladesh..tapi abang hantar saya pegi bercuti kat Terengganu..'

 'nak buat apa pi terengganu?'

 'saya nak lepas gian nak tengok Penyu Bertelor..!!!'

 'errrrrr....'

 '.......'

  p/s : lepas ni jangan sambung lagi dialog ini jika anda mahu rumahtangga anda rukun dan damai..setiap pasangan suami isteri mesti tahu bila masa mereka perlu bercakap dan bila masa mereka perlu diam. sekian Tips  RUMAHTANGGA BAHAGIA secara langsung dari studio k-poh. Oraiitttt...sebarang soalan hendaklah disertakan dengan salinan sijil nikah...hahahaaaa..acah jer..!!!

8 comments:

kpah k-poh said...

blog ini ada masalah tadi..tapi Alhamdulillah telah berjaya di atasi..(buat masa ini lah)..kpd Belalang dan MulutPayau yg dah komen pada entry ini..maaf sebab entry ini telah di padamkan dan di copy paste semula....Harap maklum..

Hamizah said...

best kot klau melancong ke sana..cer try..

suri solehah said...

okeylah tu kak..hehe..yang penting tajuknya cuti...saya ni kalau kt mana2 tukang gelak je..kalau duk dekat ngan akak sah tak kering gusi kot ye

kiz said...

bangla ok apa..huhu

gnesop.com said...

wah.. yg ptg oversea.. hahaha
bangla byk juga tempat menarik... dan setuju dgn belanja murah dan ramai muslim di sana..:)

apa salahnya k-poh, dorang dtg sini, kita gi sana.. hahaha

kpah k-poh said...

huuuuu..tak mau lah sop...tapi kalau kiz dgn sop nak pegi sana...akak ikut..!!!! heee

tnZackJ said...

saya dulu pun pernah dipelawa oleh bagla ni..skrip dia sama macam suami kpah cakap...

kpah k-poh said...

Zack : ehhh betul ke...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.