KLIK

NAK USIK MEK ANI !

Nama kita manis,nama penuh kita hitam manis.Ini kegemaran kita di masa lapang.kita suka kacau mek ani, si tikus hamster yang kuat makan ni..

Yuuu huuuu...witt...wittt...!!!




MANIS, jangan kacau mek ani tu..!! Mana ada kita kacau mek ani...kita tengok saja..kan..kan...




MANIS..turun..!! Alaaaa...kita baru nak usha-usha mek ani...




MANIS, mama cakap ni..dengar tak? apa la mama ni..kita nak rilex jer kat sini..bukan nak kacau mek ani pun..




MANIS,mama cakap turun...turun laaa...!! Ye laaaa....nak turun lah ni...grrrrrrr...




MANIS, degil yaaaa...!!! mama ni..kita nak gurau pun tak boleh....

p/s: manis ni suka tangkap burung dan haiwan kecil yg bergerak...jadi kelibat hemster bernama mek ani tu, sentiasa menarik minat dia.
Misi manis seterusnya ialah..menangkap tikus yg telah menggigit jari akak k-poh.!! Malangnya, tikus tu keluar pada waktu malam..sedangkan manis pukul 7 malam dah tido...heee...

8 comments:

YAYA AZURA said...

hah?tikus gigit jari akak? hihi..cam ner leh samapai kena gigit tu ..

awalnya manis tdo..syif siang jer ke manis oii..^^

kpah k-poh said...

Yaya..ada tikus sekor kat rumah ni..heee...tikus pun tak mau tangkap..

Pendekar Berkuda said...

hahaha...tangkap tikos pon jadi...

MulutPayau said...

tak tngkap lagi ke tikus tu??? sure dah lari....hihihi

Belalang Hijau said...

amboi awalnya manis tido...
mcm org pulak, ada time tido...huhuhu

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

hitam itu menawan..

Yumida said...

comel la si manis tu...die bukan kacau si hamster..juz usha nak berkenalan

jom p terjah kucing parsi n american shorthair kt blog Yumida...Jom!!!

Scarlett O'Hara said...

Kucing kan tdo siang?Manis ni dah macam manusia pulak ek kak Pah.

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.