KLIK

BLOGGER JAJA : KENAPA MANUSIA PERLU BERKAHWIN?

siaran 16/12/2011 akak k-poh memilih entry dari blog JAJA yang bertajuk 'KENAPA MANUSIA PERLU BERKAHWIN".Menurut Jaja,sangat merimaskan jika orang disekeliling kita asyik bertanya soalan yang berkaitan dengan perkahwinan. Sangatlah kurang ajar, menurut Jaja lah, bila ada yang berkata 'tak kawen sebab tak laku..!!'..Kepada anda para bloggers, jika nak tahu luahan hati Jaja, jom ke blog Jaja, ok.. Akak k-poh bacakan sebahagian saja...jadi anda teruskan membaca yaaaa....            http://faezahannahalbaj.blogspot.com/2011/12/kenapa-manusia-perlu-berkahwin.html
P/s : anda dah kawen? kalau belum kawen..memang wajarlah baca entry ini sehingga habis..!!!

3 comments:

Cikgu Jaja™ said...

hoho~ what should i say..wahahaha..x sangka kak pah sudi memilih entry ntah hape2 dr eden.. mtk maaf kak pah yer kalau bahasa yg jaja guna tu agak kasar.. tp tu lah norma hidup marhein..ada saja yang tak kena dgn diri kita..maaf byk2..jaja bersungguh2 meluah perasaan mungkin ada yg tersinggung..


so sad T__T

kpah k-poh said...

tak de hal nya Jaja..sbb kpah baca separuh jer...heee..yg selebihnya kena pi blog Jaja lah...

tunz said...

terbaekkkk!!

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.