KLIK

BLOGGER PUAN BEE DAN BLOGGER KIZMYSELF

SIARAN GOMOFM 8/12/2011: Akak k-poh menjenguk blog PUANBEE .Di blog Puanbee, akak k-poh bacakan entry bertajuk "Punca Masalah Keputihan Dan Cara Rawatan Keputihan" Menurut blog Puanbee,kebanyakan wanita ada mengalami keputihan.Banyak produk berada di pasaran untuk menangani masalah ini, tetapi ada juga yang menyebabkan keputihan menjadi lebih teruk.Puanbee juga menulis mengenai cara merawat keputihan secara tradisional iaitu menggunakan daun pegaga dan daun sireh.JIka anda ingin mengetahi dengan lebih lanjut lagi, silalah godek-godek di  blog Puanbee. 

 Kucing tu kata..kalau tak jumpa entry itu, silalah bertanya kepada Puanbee.
  Lagi satu blog yang akak k-poh war-warkan di GomoFM ialah blog BLOGGER KIZ. Tajuk yang akak k-poh baca ialah tajuk "kak Pah yang hot".Entah lah..hot and spicy kot kak pah tu?? heeee....Blogger Kiz ,ramai yang kenal dengan blogger ni. Akak k-poh kenal dah lama..kita orang 'mesra' tapi bukan sebagai teman...tapi sebagai rakan sesama blogger. Jika anda ingin membaca entry di blog Kiz, silalah selongkar di blog Kiz dan pastikan bertanya kepada blogger Kiz jika anda tidak terjumpa apa yang anda cari. Ok.! Oh yaaa..yg bestnya, masa akak k-poh sedang bacakan blog Kiz, Blogger Kiz berada bersama teman-teman di karpet GomoFM dah beramah mesra di chatbox gomo. Nampaknya nama Kiz  adalah nama yang dah popular di kotak chatbox GomoFM. 
Kucing ni kata..kalau malu bertanya,mesti sesat jalan...Jadi bertanyalah jika anda dah mula nampak macam nak sesat... P/s : BLOG SIAPA LAGI?? SELEPAS INI??? TUNGGU...

5 comments:

Mia Liana said...

setakat ni, mia belum sesat lagi... heheheh.

kak pah sesat tak, masa selongkar blog mia tu? oppssss.... heheheh...

puanbee said...

terima kasih kak pah .. alahai teringin nk dengar kak pah celoteh

kpah k-poh Sharifahnor said...

mia..tak sesat kat blog mia tu...tapi berkunci..denied..heeee

puanbee..jomlah dengar jam 8.30 pagi hingga 10 pagi...kecuali sabtu ahad..

Mia Liana said...

tu la kak pah... lain kali beritahu la dulu. nanti mia bagi kat emel.

mia memang tak kasi copy, tapi kalau kak pah nak copy, cuma perlu highlight dengan mouse pastu tekan ctrl + c untuk copy. pastu paste la kat mana2... ms word ke.. notepad ke...

kiz said...

alahai kak pah ku .. thank

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.