KLIK

ENTRY YANG BIKIN AKU MENANGIS

WHY..???????? SO SAD..!!!!!!

 Kenapa tulis macam ni??? Terharunya....

"Sebenarnya Kak Pah ( sekarang dengar cerita dah jadi DJ Gomo FM ) ni adalah sahabat lama..sahabat yang sezaman berblog..kalau anda pembaca dari zaman batu blog ni memang korang akan perasan yang aku selalu ada buat entri tentang Kak Pah ni..apa istimewa sangat sampai aku nak heboh-hebohkan Kak Pah ni..itu hanya aku yang tahu..yang pasti kita akan kenal siapa kawan siapa lawan..bagi aku Kak Pah sahabat maya aku yang paling cool dan berfikiran terbuka..aku suka."

Siapakah sahabat maya  ini? KLIK SINI

9 comments:

DianaAzis said...

Mana tak terharu klu ada kawan macam kiz kan kak..walaupun kat dlm novel kak mimi dia nakal :P

P/s : Kat luar dia nakal tak kak? :P

MULAN said...

semestinya terharu.. dapat pulak kawan baik mcm kak pah ni..

kpah k-poh said...

Diana : kiz tak nakal...dia bapa yg penyayang...heee

Mulan : mcm mana nak kenal mulan...dah muka kena conteng jer...heee

Scarlett O'Hara said...

Kawan di alam siber lebih memahami daripada kawan di alam nyata.

Pendekar said...

dah agak dah yang bro kiz yang akan masuk tu....hehehehehe....

Mia Liana said...

kak pah memang best. aritu masa mia kat kl, kak pah dok layan borak dengan mia di skype hampir 3 jam. tak perasan sampai pukul 1.30pagi.

macam2 yang diborakkan. love kak pah so much....

p/s: cuma dapat jumpa dalam mimpi sahaja....

afzalsukasuki said...

tu bukan menangis..tu melebarkan ukurlilit lobang idong melebihi tahap bahaya :P

kpah k-poh said...

terima kasih semua....heeee..

mr.curly said...

laling mmg layak terima penghargaan..yahuuuu!!!

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.