KLIK

KISAH KUTU DAN COKLATNYA


Apalah tajuk entry ni ? Memang betullah..kisah kutu dan coklatnya....Siaran 19/12/2011 di GomoFm ( entry terlewat ni) akak k-poh turut mengutarakan blog PUANKUTU. Dan entry yang akak k-poh pilih ialah MAKNA DISEBALIK HADIAH COKLAT.  Menurut Puankutu,makna dalam pemberian coklat ialah sebagai memberitahu bahawa sipenerima adalah seseorang yang sangat istimewa. Selain dari itu,kebanyakan wanita sukakan coklat, jadi anda perlu tahu lebih lanjut apa makna disebalik hadiah coklat ini..Jom ke blog Puankutu...  http://www.puankutu.com/2011/10/makna-disebalik-hadiah-coklat.html

p/s : akak k-poh pun suka makan coklat...yummmmm

2 comments:

Puan Kutu said...

TQ kakpah..sy tak tau cmna nak dengar radio kakpah nie.kolotnya saya.hehe..

sy pun suka coklat..sgt gian klu dah start makan..:)

kpah k-poh said...

dtg blog shout kpah jer kutu...dah dapat dengar dah....

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.