KLIK

APER DAAAA KOMEN !!!!


Blogger Nazri Hanafiah said...
nasi cepat basi sebab basuh beras tak betul?
SALAM SAYANG SEMUA: dalam banyak2 komen yg akak k-poh terima, berkenaan dgn entry bertajuk nasi cepat basi tu... komen yg ni paling tak boleh blah.. hahahahahaaa......  Kalau anak dara bongsu akak k-poh yg tingkatan satu tu basuh beras.. mungkin jugak boleh bagi alasan basuh beras tak betul...Tapi... ni mama vouge org tua yg dah sakit sendi-sendi ni tak reti basuh beras lagi... hmmmm... lawak senario lah dik Nazri..  P/S : jom ikut akak k-poh ke blog NAZRI HANAFIAH.

6 comments:

Mia Liana said...

gurau2 je tuhhhh

blog-tips-kurus said...

jom jengok blog dia. :)

YaYaNsMuM said...

hehehe...maybe, maksud dia bukan beras tu, tp periuk tu kot.Kadang2 kalo periuk kita basuh ala kadar je, ader tggl sket2, menyumbang gak la.kot lar...hikhik...

diana said...

nasik cepat basi kadang2 air kurang bersih..maklum la..pulau pinang ni air bukan bersih pun.wajib la pasang penapis air.kadang2 dah tapis pun dok berbau lagi...kalau pasal padi tak cukup matang tu tak tahu la..
mungkin betul la kot..tak pernah dengar pulak.

Scarlett O'Hara said...

kena tukar beras lain kot kak Pah

kpah k-poh said...

air kat penang mmg tak bersih... mmg kpah guna penapis air... hmmm

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.