KLIK

SIAP JUGAK PROJEK NIH..!!

SALAM SAYANG SEMUA: akhirnya siap jugak projek kecil-kecilan ini.. Kedai atau lebih tepat dipanggil bengkel.. akan mengadakan bacaan yassin sempena perasmiannya pada hari Jumaat ini.Jadi, nak jemput orang.. kenalah siap serba sedikit.. bertujuan untuk memperkenalkan produk keluaran kedai ni...kan...



Sebenarnya, banyak yg bos dah buat.. tapi disebabkan bos akak k-poh ni tak pernah nak ambik gambar corak-corak langsir yang dia dah buat... jadi yg tinggal hanya beberapa corak ini sajalah untuk di buat contoh kepada pelanggan. Corak yang seperti ini, akak k-poh dah tempah untuk majlis doa selamat di hari pertunangan anak akak k-poh pada bulan 8 nanti.InshaAllah. (yg tempahnya akak k-poh...nanti yg buatnya akak k-poh jugak... heeeee...).Corak langsir seperti ini, sesuai untuk sliding door.




Corak langsir yang kecik, kaler biru tu, akak k-poh nak buat untuk tingkap dapur.simple.. kan.




Ini pun corak yang paling simple....




Contoh langsir ini baru saja disiapkan tadi.ambik masa 3 hari. Abaikan dinding belakang tu... sebab tak sempat nak cat.. kah..kah..kah..

p/s: selain dari kek fondant dan cup cake.. langsir juga akan di pamerkan di kedai. Menu simple jer.. beehon goreng.. karipap segera,agar-agar dan pizza ,semuanya buat sendiri di kedai..heeeeee. OK lah tu...serba sedikit.. ye tak..Hmmmm.....esok nak siapkan agar-agar dan bahan-bahan untuk di masak pada majlis bacaan yassin hari Jumaat nanti. Bos dah risau macam banyak kerja katanya... Bos memang macam tu... keh keh keh..( nasib baiklah ada pembantu yg cekap.... errrrrr.. cekap bercakap.. kah kah kah..)

10 comments:

tunz said...

memang cokap... x lama lagi dh buleh set up bisnes sendiri meyh..

rafina mimi abdullah said...

kapah kalau ambik tempahan langsir biru kecik tu berapa ek?

Ayu said...

Cekap...mmg cekap...klu dh Extra Cekap, blh le bukak bisnes sndri Kak.. :)

Aini Azman said...

ha dah boleh bukak kedai dah ni,.haahah

puanbee said...

uit kakpah leh menjahit jugak ye ..dasyat bisnes bos kakpah tu ..

Pia said...

"perghhh...memang berbakat lah kak pah ni..serba boleh..Nanti kalau senang2 boh la cara buat langsir step by step pulak..alahh yg simple2 tu..saya pun selama ni jahit langsir sendiri gak tp yg lurus2 je lah..haha.."

Unknown said...

saya nak pi la kedai tu nanti..:P

Mr.Sepet said...

lawa2 .. hehe . .

Uji Hussein said...

Bos lelaki ke pompuan ni kak Pah?

gnesop said...

Wah menarik. Sop pilih langsir simple jer yg pakai ring. Tp tu pun sponsor heheje

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.