KLIK

langkawi [pt 4] last dah...

tempat idaman para suri..maaf tak singgah sebab hubby dah jeling2..heee..tak de laaa..sebab tak de benda yg nak beli...

dataran lang..dari pandangan belakang si helang..tak sopan betul!!! heee..

dah mendung..hujan rintik2 mula turun...

selepas berposing sakan..kami melarikan diri..dgn lajunya..sebab hujan!!!

perkhidmatan kereta[van] sewa yg kami langgan..sungguh kami berpuas hati..terima kasih abang halim..pemandu yg sungguh sporting..

esoknya..nak balik dah..selamat tinggal kota mahsuri..

ferry yg di naiki masa balik..ramai sungguh orang..banyak sungguh barang..[brg org lain..hee]

berlabuh di jetty kuala perlis..


biasalah..perjalanan satu jam lebih..lapar lah pulak!!!

pilih kak..jgn tak pilih!!!

licin..bruppp!!! Alhamdulillah.bagi.tenaga utk memandu pulang!!!!
ehhhhh...ni kat mana ni???? ooooo..ni akak singgah kat kedai makan milik rakan myspace/fbook...tunggu entry khas..yaaa..

p/s: selepas pulang dari langkawi..terasa seperti mahu pergi lagi..rupa-rupanya sumpahan mahsuri belum berakhir lagi...

3 comments:

Yan said...

Salam Kak,

berapa cost van tu? utk brape hari?

kiz said...

dah abis dah ke ??..nanti jlan2 lagi..

eita said...

bestnya kak gi bercuti....

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.