KLIK

ucapan khas selamat hari raya





Adalah dimaklumkan bahawa ini adalah entry yang terakhir untuk sementara waktu.Seperti yang anda sedia maklum...akak k-poh sangat-sangat sibuk sepanjang bulan Ramadhan ini.Dan Syawal yg bakal menjelma, di harap akan disambut meriah oleh semua yg mengerjakan ibadah puasa.
Kepada yg membuat perjalanan jauh seperti akak k-poh dan keluarga...pandulah dengan berhemah..biar lambat asal selamat.Ingatlah pada yg tersayang yg sedang menunggu anda...
Selamat Hari Raya, ampun maaf selama perkenalan ini.!!!!


jumpa di lain entry!!!!!

11 comments:

kizmyself said...

selamat hari raya Kak Pah..salah silap harap di maaf.

zul permatang badak said...

Eeee,eee ada lagi t/b itam,putih.........kita dah MERDEKA...

p/s....maaf jugo deh,sepanjang berblog,kadang2 tu asyik menyakat kpah-kpoh je....

cari je idea nak sakat2.....
ni....ha nak minta maaf ni, semoga raya kali ini menambahkan lagi keceriaan........kpah dan keluarga....

Koding said...

Nak raya sakan ni...
BTW... Selamat Menyambut Aidil Fitri..

Mia Liana said...

selamat hari raya... maaf zahir dan batin dari Mia sekeluarga... :)

MulutPayau said...

selamat hari raya utk kak pah n famly...maaf jua dipinta andai ada trkasar bahasa....

p/s..shngga hari ni..masih kempunan nak makan jeruk..

izzysabki said...

alala..comelnye muka akak dlm tv 2:)....selamat hari raya gak:)

Scarlett O'Hara said...

Doa buat Kak pah dan keluarga moga perjalanan pulang ke kg diberkatinya.

MULAN said...
This comment has been removed by the author.
MULAN said...

SALAM RAYA AIDIL FITRI..
MOGA SEMUA DIBERKATI..
MINTAK MAAF SE-IKHLAS HATI..
ENJOY LA SEMUA BERAYA NANTI..

juanita said...

Wahh...masuk TV tu..
selamat hari raya

Puan Kutu said...

selamat hari raya k.pah..:)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.