KLIK

FENOMENA ABGTEROR DALAM E-NOVEL

klik SINI untuk menghayati e- novel ini

AAAA...AHHHHH... anda tentu dah biasa tengok cover e-novel di atas tu.Selain dari anda melihat pada blog MRS YIE  yakni penulis e-novel tersebut, anda juga pasti biasa melihat di blog-blog rakan-rakan blogger yang begitu menyokong bidang penulisan e-novel ini.

Apa yang akak k-poh nak tunjukkan di sini ialah..fenomena yang berlaku setelah blogger ABGTEROR bersetuju untuk menggunakan wajahnya bagi menjayakan watak di dalam e-novel tersebut.

(adapun dialog yang akan anda baca di bawah ini adalah rekaan akak k-poh semata-mata. Entry ini bertujuan tidak lain dan tidak bukan untuk menyokong rakan blogger tersayang)


Dalam paper luar negara, muka depan..!!! " saya tahu anda sedang mengikuti e-novel 'wajah' saya..dan saya harap, wajah encem saya ini bakal menambahkan bilangan pembaca dan peminat saya e-novel tersebut."..menurut kata abgteror.. ( google translate please...)( sila jangan percaya)





Wajah abgteror sebagai model majalah dan di tatap oleh setiap orang di mana sahaja. Keluaran majalah yang terhad, tidak terdapat di pasaran Malaysia, hanya pasaran Antarabangsa sahaja. ( sila jangan percaya..hee)





"ohhhh...he's so handsome..i want to meet him.."..kata mek salleh tersebut setelah di tunjukan sebuah majalah yang memaparkan abgteror sebagai cover. Majalah ini pertama kali memaparkan model lelaki sebagai cover, semata-mata kerana fenomena abgteror dalam e-novel tersebut. (sila jangan percaya)





Dan, fenomena ini meluas hinggakan abgteror telah menjadi tatapan di kaca-kaca tv. (sila jangan percaya)..." wajah saya telah digunakan untuk e-novel TAKDIR ITU UNTUK AKU, dan e-novel ini telah berjaya. Jadi saya telah mendapat tawaran kedua iaitu untuk e-novel bertajuk SAYANG CIKGU KETAT-KETAT. Watak 'wajah' saya ini, masih lagi bersangkut paut dengan jalan cerita e-novel tersebut...( yg ni kena percaya)


14 comments:

Unknown said...

Wah menarik ni...nk masuklah blog abgteror ni..dan nk cari novel tu..

rafina mimi abdullah said...

tak aci nih..asyik muka abg teror je yg glamer..muka penulis x de sape pun yg peduli..kihkihkih :)anyway,thanks kak pah...sayang kak pah sendat-sendat! heeee

kpah k-poh Sharifahnor said...

nyanyisunyi : sila klik link pada cover novel utk bacaan.

mrs. yie: alamak...mimi ..errrr....heeee..

Unknown said...

Adeh.... Ingat entry apa..... Kekekeke..... Marah kak memey enterframe manyak2 lam novel dia. Hehe....

tunz said...

wah..pas ni AT mesti wat press confrence.....ntah tv mna lak yg disiarkn nnti...kat gomofm leh la pnggil interview oleh kpah....amacam??

mimi, sendatnyer kpah pelok mu!!!!hihi

Mia Liana said...

wahhhh glamernya.... heheheh.. nak minta autograf la lepas ni kat abgteror tu....

rafina mimi abdullah said...

x marah pun kat abg teror malah berterima kasih pada semua yg terlibat dalam e-novel tu.sokongan dari kawan2 amat memberi kesan pada jalan cerita yg sedang di tulis sekarang..percaya atau tidak,gambar2 dari abg teror memberikan idea bagaimana reaksi muka cikgu safarin dan izudin untuk satu2 babak..huuuiii sangat susah sebenarnya untuk seorang penulis perempuan menjiwai watak seorang lelaki..haiyo!

mr.curly said...

abg teror mmg terbaikkk..

rafina mimi abdullah said...

mr.curly pun terbaekkkk!!!!!

EmpayarUtama said...

wa dah jd retis le. Akak bukak kilang kat mana... ada kosong tak?

afzalsukasuki said...

muka yang sama..sah2 tu je gambar yang dia ada seumur hidup dia.kahkahkah :D

rafina mimi abdullah said...

adoi zal..jahat goh laa... :)

kpah k-poh Sharifahnor said...

budak apejal tu memang macam tu..nakal dia..cubit baru tau..!!!

puanbee said...

hehe pandai betul kak pah ni buat lawak

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.