KLIK

UCUBAKERY : AISKERIM GORENG DAN AIR KELAPA LEMON

Siaran pagi tadi 13/12/2011, akak k-poh telah menjenguk ke blog UCUBAKERY, dan akak k-poh tertarik dengan cara penyampaian Ucu dalam blognya.Beliau sangat santai dan seronok rasanya..sambil-sambil menikmati ( telan air liur jer lah) juadah yang terhidang,sambil-sambil belajar resepi.Tengok gambar saja pun dah membuka selera..kalau dapat rasa..uhhhhhh...nak...nak...nak.....Jomlah ke blog ucubakery untuk belajar berbagai-bagai jenis resepi.

11 comments:

MULAN said...

yummeh....

kpah k-poh said...

yummy..yummy...

nyanyisunyi said...

kalau tgh lapar masuk [ulak blog ucu tu pasti perut tambah lapo kan k-pah

Ucu Faridah said...

As salam..k.pah....
suke..suke...terima kasih2..tochei2..sebab sudi buat n3 ucubakery...
sayang k.pah..muah..muah...

IntaNBerliaN said...

aiskrim goreng... sdap tu..

Mia Liana said...

rasa macam malas pula nak goreng.... terus telan je la aiskrim tu.. ngapppp..

diana said...

eh!!lain dah blog ni..
lawa2..:)

kiz said...

haha.. biasalah sebab ada juri yang komen Diana..haha..

syiela said...

selalu gak ke situ tgk2 je jrg mencuba :)

♥ ieRa ♥ said...

sedapnye aiskrim goreng..nak cuba la

http://kedaikasperskyonline.blogspot.com/

kpah k-poh said...

terima kasih semua krn sudi komen...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.